Затегнете го стомакот без стомачни мускули: вежба за обликување на струкот и правилно држење на телото

0

Вежбата за истегнување е идеална за вашиот грб, а помага да го активирате и долниот дел од стомакот.

Оваа вежба се надоврзува и на вежбата за издржливост (слика доле).

files
По оваа оваа вежба испружете ги рацете нанапред и клекнете на колена со спуштено тело. Рацете нека се што подалеку од телото како на сликата.

Capture
Вдишете и издишете, а потоа со вишување полека почнете да го кревата телото нагоре, главата последна.
На овој начин дополнително се истегнува  грбот и се активира долниот дел од стомакот.

Контролирајте го стомакот така што полека ќе се подигнувате од подот додека дланките ви лизгаат по него- се додека не се исправите и не направите круг над главата и помислите убава желба за остатаокот од денот. 🙂

Оваа вежба може да ја практикувате секое утро, а телото ќе биде благодарно.
11 files (1)
33

При објавување на материјали од порталот www.hybread.mk во друг медиум, задолжително наведете го изворот од кој е преземен текстот.

Остави коментар