Со 30 минутен танц трошите 400 калории дневно

0

Танцот може да ви го зголеми нивото на енергијата, да ви го подобри држењето, но и координацијата, да го намали нивото на крвниот притисок и на холестеролот, како и ризикот од појава на срцеви заболувања и да ги зајакне коските.

Освен тоа со танцувањето ќе си го подобрите вашето психичко и физичко здравје.
Затоа и нè изненадува податокот што танцувањето е една од најомилените активности во светот.
Еве неколку бенефиции од редовно танцување.

Енергија и издржливост
Танцувањето е природен и интуитивен начин за да го доведете телото во форма и да го зголемите нивото на енергијата и издржливоста, освен тоа ја подобрува и кондицијата.

Мускули и координација
Танцувањето е совршен начин да ја зголемите мускулната маса и да го обликувате своето тело. Додека танцувате, неопходно е промена на движењата и одржување на рамнотежата поради што и вашата координација ќе стане значително подобра.


Поздраво срце
Танцувањето припаѓа на групата аеробни вежби во која се: трчњето, возењето ролерки и велосипед и пешачењето. Овие вежби го зајакнуваат срцето и целокупниот васкуларен систем.

Крвен притисок и холестерол
Танцувањето го регулира нивото на крвниот притисок и на холестеролот, со тоа ја намалува можноста за појава на повеќе болести, како што се дијабетес од типот 2, болести на срцето, срцев удар и таложење плак на ѕидовите на крвните садови.

Слабеење
За само 30 минути интензивно танцување може да потрошите од 200 до 400 калории.

Коски

Остеопорозата е честа кај жените, особено по менопаузата. Танцот помага во зајакнување на коските и спречување на остеопороза и скршеници.


Флексибилност
Движењата додека танцуваме го уремнотежуваат телото, понекогаш знаат да бидат и тешки. Тоа ја зголемува флексибилноста на телото на позабавен начин од вежбањето во сала.

Самопочитување
Танцувањето особено пред огледало, дава можност да си го засакате телото и да го прифатите какво што е.

Познато е дека физичката активност го поттикнува доброто расположение, го намалува нивото на хормонот на стресот и ризикот од појава на депресија, додека пак, поттикнува зголемено лачење на ендофинот, хормонот на среќата.

При објавување на материјали од порталот www.hybread.mk во друг медиум, задолжително наведете го изворот од кој е преземен текстот