Намирници кои може да ги јадете пред спиење

0

Најголемиот проблем е кога доцна навечер сакаме нешто да јадеме.

Сите знаеме дека конзумирањето на храна доца не се препорачува, но постојат денови кога забораваме што велат стручните лица, па наместо тоа го отвараме фрижидерот.

Она што би требало да знаеме е дека квалитетот на нашиот сон зависи од храната што ја конзумираме пред спиење.

Погледнете кои намирници добро влијаат на нашиот сон…

 Храна што помага да не се будите во текот на ноќта
Доколку сакате да јадете слатки пред спиење, одлучете се за оние без шеќер бидејќи големото количество на шеќер во организмот може да ве остави будни цела вечер.
Намелете го нивото на стресот исто така.
Може да јадете бадеми пред спиење или јаболки со путер од бадеми. Кајсиите се богати со витамин Ц, а воедно помагаат за намалување на стресот во телото.

Храна за полесен сон
Мелатонин е хормон задолжен за спиње. Токму затоа се препочаува пред спиење да конзумирате намирници кои го содржат овој хормон.
Почнете да јадете цреши , семки од тиква (бели семки) и пуканки. Семките исто така се богати со магнезиум и ќе им помогнат на вашите мускули да се релаксираат и многу лесно ќе заспиете.
Пуканките се богати со серотонин – хормон кој го регулира циклусот на спиење.

zenski-magazin-namirnice-koje-treba-jesti-pre-spavanja-a-koje-ne(4)
Храна против ‘рчење
‘Рчењето никогаш не е добро, а ни пријатно особено за личноста што го дели креветот со вас.
Пред да заспиете може да изедете цитрусноо овошје- лимон, грејп, портокали или мандарини, бидејќи се богати со Ц витамин кој го регулира хрчењето.
Подгответе си овошна салата од овие намирници и изедете ја како здрава вечера.

 Храна против непријатни соништа
Верувале или не храната што ја конзумираме влијае и врз квалитеот на сон односно она што го сонуваме.
Пред да заспиете јадете намирници богати со магнезиум за да си обезбедите мирен сон во текот на ноќта.

 Храна за убави и слатки соништа
За убавите и слатки соништа, пре спиење, односно за време на вечерата, јадете намирници богати со Б6 витамин. Се препорачува банана или туна. Со сигурност ќе се разбудите задоволни од вашиот сон.

При објавување на материјали од порталот www.hybread.mk во друг медиум, задолжително наведете го изворот од кој е преземен текстот.