Avon ги ослободува своите бои и го освојува Париз за да го лансира најновиот мирис заедно со легендарниот дизајнер Кензо Такада

0

Неделава, глобалната козметичка компанија допре до над 60 милиони луѓе во светот преку повеќе различни активации, вклучувајќи ја и ексклузивната гламурозна забава во ресторанот Le Mini Palais во срцето на Париз.

За првпат, светски најгламурозната модна недела доживеа серија од Avon активности во секое катче во Градот на Светлината, за да го прослави лансирањето на најновиот парфем: Avon Life Colour. Во текот на една недела, брендот промовираше серија на активности во Париз кои беа пренесувани во живо на социјалните мрежи во над 20 држави ширум светот, кои допреа до над 60 милиони луѓе. Акцијата “Avon го освојува Паризбеше во знакот на мотото на Кензо Такада – радост на живеењето, што беше инспирација за овој нов мирис кој донесе боја и радост во интензивниот распоред на инфлуенсерите присутни на модната недела, кои присуствуваа на најпосакуваната модна недела од Големата Четворка”– Њујорк, Милано, Лондон и Париз.

Гламурозната забава #ОслободиГиТвоитеБои по повод лансирањето, се одржа во престижниот ресторан Le Mini Palais, и претставуваше врвна точка на освојувањето на Париз од страна на Avon. Над 500 гости беа пречекани од страна на Кензо Такада, во ноќ исполнета со музика, бои и забава. Меѓу нив беа иконата на стилот и модата Инес Де Ла Фресанж, бразилската актерка Бруна Маркезиннајследената бразилска ѕвезда на Инстаграм, руската ТВ презентерка Марија Ивакова и полската ѕвезда Малгоржата Розенек-Мајдан. Останати познати имиња од светот на забавата и модната индустрија се придружија на забавата, како дизајнерите Шантал Томас и Александер Зуари, француските актерки Анучка Делон и Жулиет Бесон и уметникот на модерното време, Али Махдави. Гостите беа почестени и со изненадување: откривањето на спектакуларниот фустан, ексклузивно дизајниран од Кензо Такада, кој ги слави боите.

На денот пред забавата, несекојдневни перформанси беа изведени на улиците на Париз, со десетици танчери облечени во униформи во боја, отелотворувајќи го мотото на кампањата #ОслободиГиТвоитеБои (#SetYourColoursFree) за да го пренесат концептот на радоста и да ја зголемат свесноста за лансирањето. Веселата кореографија беше изведена пред главните влезови на најголемите модни шоуа, како и пред некои од најпознатите места во францускиот главен град, како што се Трокадеро, Ајфеловата кула и долж брегот на реката Сена, мамејќи љубопитност и насмевки од посетителите на модната недела, локалните жители и туристите.

За првпат, светски најгламурозната модна недела доживеа серија од Avon активности во секое катче во Градот на Светлината, за да го прослави лансирањето на најновиот парфем: Avon Life Colour. Во текот на една недела, брендот промовираше серија на активности во Париз кои беа пренесувани во живо на социјалните мрежи во над 20 држави ширум светот, кои допреа до над 60 милиони луѓе. Акцијата “Avon го освојува Паризбеше во знакот на мотото на Кензо Такада – радост на живеењето, што беше инспирација за овој нов мирис кој донесе боја и радост во интензивниот распоред на инфлуенсерите присутни на модната недела, кои присуствуваа на најпосакуваната модна недела од Големата Четворка”– Њујорк, Милано, Лондон и Париз.

Гламурозната забава #ОслободиГиТвоитеБои по повод лансирањето, се одржа во престижниот ресторан Le Mini Palais, и претставуваше врвна точка на освојувањето на Париз од страна на Avon. Над 500 гости беа пречекани од страна на Кензо Такада, во ноќ исполнета со музика, бои и забава. Меѓу нив беа иконата на стилот и модата Инес Де Ла Фресанж, бразилската актерка Бруна Маркезиннајследената бразилска ѕвезда на Инстаграм, руската ТВ презентерка Марија Ивакова и полската ѕвезда Малгоржата Розенек-Мајдан. Останати познати имиња од светот на забавата и модната индустрија се придружија на забавата, како дизајнерите Шантал Томас и Александер Зуари, француските актерки Анучка Делон и Жулиет Бесон и уметникот на модерното време, Али Махдави. Гостите беа почестени и со изненадување: откривањето на спектакуларниот фустан, ексклузивно дизајниран од Кензо Такада, кој ги слави боите.

На денот пред забавата, несекојдневни перформанси беа изведени на улиците на Париз, со десетици танчери облечени во униформи во боја, отелотворувајќи го мотото на кампањата #ОслободиГиТвоитеБои (#SetYourColoursFree) за да го пренесат концептот на радоста и да ја зголемат свесноста за лансирањето. Веселата кореографија беше изведена пред главните влезови на најголемите модни шоуа, како и пред некои од најпознатите места во францускиот главен град, како што се Трокадеро, Ајфеловата кула и долж брегот на реката Сена, мамејќи љубопитност и насмевки од посетителите на модната недела, локалните жители и туристите.

При објавување на материјали од порталот www.hybread.mk во друг медиум, задолжително наведете го изворот од кој е преземен текстот.