10 правила за исхрана за да ги избегнете масните наслаги

0

Ако не сакате да ви се создаваат масни наслаги и „перничиња“ околу половината придржувајте се до овие 10 совети:

  1. Не ги исфрлајте јаглехидратите од исхраната (посебно не пред и по тренинг)
  2. Фокусирајте се на здравите масти.
  3. Јадете органска храна.
  4. Додајте малку зачини.
  5. Со себе носете шише вода.
  6. Направете стратегија и план за оброци.
  7. Исфрлете го алкохолот.
  8. Сведете го кофеинот на минимум.
  9. Без протеински ужинки.
  10. Многу зеленило.

Како да ги елиминирате „перничињата“?

Протеини: јадете пилешко или мисиркино месо, пилешки колбаси, лосос, туна или немaсни делови свинско месо. Протеините вклучувајте ги во секојдневните оброци.

Јагленохидрати: сладок компир, кафеав ориз, паста од житарки, овесна каша, интегрален леб. Јадете ги 3-4 пати седмично.

Здрави масти: авокадо, индиски ореви, кокосово масло, маслинки, хумус. Се препорачуваат по 2 порции дневно.

Зеленчук: консумирајте го во неограничени количини во секоја прилика. Најдобра опција се кељ, спанаќ, блитва и зелена репка. Јадете ги со секој оброк.

Овошје со малку шеќер: авокадо, малини, јагоди, боровинки и лубеница. Се препорачуваат по 2 порции дневно. Избегнувајте го сушеното овошје коешто е полно со шеќери.

Порциите не треба да се големи, а количината на јаглехидратите со големина на една рака.

При објавување на материјали од порталот www.hybread.mk во друг медиум, задолжително наведете го изворот од кој е преземен текстот.

 

Остави коментар